Saturday, September 17, 2011

අපි හැමෝම එක පවුලක්

කාර්ය බහුල සතියක අවසානයත් එක්ක තවත් කාර්ය බහුල සතියක් ආරම්භ වෙනවා. ඈත්තටම දැන් නමි AL`s කරපු කාලෙටත් වැඩිය මහන්සි වෙනවා. පොත් බලනවා , blog ලියනවා , වාහන පදිනවා , music ඉගන ගන්නවා ඔය වගේ ගොඩක් දේවල් නිසා ඡීවිතේ ඈත්තටම කාර්ය බහුලයි. ඒක නිසා මේ සතිය පුරාවටම Blog එක update කරන්නත් බැරි උනා. ඈත්තටම අද නමි ලියන්න මාතෘකා නීපයක්ම තියෙනවා ඒත් තෝරලා බේරලා බලලා මම කල්පනා කලා මට ඊයේ අදුරගන්න ලැබුන CG එක හෙමත් නැත්තමි උමතු ගැන්සිය ගැන ලියන්න ඕන කියලා. මම දන්න විදියට CG එක පටන් ගන්නෙ මුණු පොත හරහා මිත්‍ර වුණ යාළුවෝ කීප දෙනෙක් වෙනත් විදියකින් කියනවා නම් ඈත්තටම ඔවුන්ගේ අරමුන වෙන්නෙ ම්තුරැ හවුලක් පටන් ගැනීම. ඉතින් ඒ විදියට පටන් ගන්න මේ උමතු ගැන්සිය විවිධ දුක් කමිකටොලු මැද ක්‍රමයෙන් ඉදිරියට පියවර මනිනවා ඒත් ඒක රෝස මල් යහනාවක ආපු ගමනක් නමි නෙමෙයි. පියවරෙන් පියවර උමතු ගැන්සියේ සාමාඡික සංඛයාව වැඩි වෙද්දි ඔවුන් අතර තියෙන බැදීමත් ක්‍රමයෙන් වැඩි වෙනවා ඒ අතරම සාමාඡිකයෙකුගෙ ඡීවිතෙ වැදගත් අවස්ථාවකදි CG එකේ පැමිනීමත් සමිප්‍රදායක් වෙනවා. සමහරැ උමතු ගැන්සියෙන් කළණ මිතුයෝ හොයා ගන්න කොට තවත් සමහරැ ඡීවිතේට සහකාරියක් සහකාරයෙක් හොයා ගන්නවා ඔය අතරෙ තවත් සමහරැන්ගෙ නමි අල්ලා ආදරනීය මඩ ප්‍රචාර දියත් වෙනවා ( සමීන්ද්‍ර කොලුවයි දුලා කෙල්ලයි මේක බලලා මුණ රතු කරන්නවා එහෙම නෙමෙයි හරිද ). ඔය විදියට CG එකේ කටියගේ ඡීවිත බොහොම සුන්දර විදියට ගෙවිල යනවා. ඉතින් කාලයක් ඉදලා තිබිබ ආසාවක් ඵල දරමින් මටත් ඊයෙ CG එකේ ආඩමිබරකාර සමාඡිකත්වය ලැබුනා. ඒ ගැන මුළු හදවතික්‍න්ම සතුටු වෙන අතරෙ අපි හැමෝම එක පවුලක් කියන එකත් මට අමතක වෙන්නෙ නෑ.

උමතු ගැන්සිය ගැන තවත් විස්තර මෙතනින් දැන ගන්න

2 comments:

කැමති භාෂාවකින් ශීෂ්ට සමිපන්න ව්දියට ඔයාගෙ අදහස් දක්වන්න ඒ යේඡනා , චෝදනා මට හුඟක් වටිනවා.